12 Kasım 2014 Çarşamba

1. Yaş Günü Kutlaması - Hediyelerimiz

Doğum günümüze gelenler Adacımıza hediye getirirde biz onlara bugünün hatırası olacak hediyeler vermez miyiz?;)
Düşünüp taşındıktan sonra gelenlere hatıra olması için magnet yapmaya karar verdim. Hem evdeki malzemeleri kullanmış hem de kalıcı hediyeler yapmış olacaktım. Daha önce internetten manyetik folyo almıştım.  Ada nin d.gününde afişte kullandığımız resmi de fotoğraf kâğıtlarına bastım ve bu folyolara yapıştırdım.  Böylece misafirlerimiz ileride bu magnetlere baktıkça hem Duduş u hemde o günü hatırlamış olacaklar.



Ben magnet hazırlıklarını yaparken birileri de bizim için gizliden gizliye hazırlik yapıyormuş. Adacığımın  doğum gününe bir kaç gün kala iş yerine bir telefon geldi; kargonuz var gelin alın dediler. Gittim ki ne göreyim Pembe kurdeleli kocaman bir kutu. Tabi aldı beni bir merak kim gönderdi ne gönderdi diye. 

Sırf ben değil kutuyu gören herkes meraklandı. Kutu kucağımda hızlı adımlarla yerime geçtim ve hemencecik açtım. İçinden özenle paketlemiş farklı şekiller verilmiş mis kokulu sabunlar, renkli kağıtlara sarılıp kurdele ile bağlanmış şekerler ve Duduş adına bir mektup çıktı. Bunca güzellik benim biricik arkadaşım, Kızımın sevgili Filiz teyzesi tarafından yapılmış ve bize gönderilmişti. Hepsi o kadar guzel görüyorlardı ki bir çok defa kutunun içini açıp baktım. Buradan Filiz teyzemize çok teşekkür ediyoruz ellerine sağlık canım arkadaşım. Sadece ben değil her gören bayıldı.(Okuyanlara da bu vesile ile de duyrulur isteyenler olursa özenle siparişleri hazırlanır, değil mi Filizcim? ;) )




2 yorum:

  1. hiihii reklamimi da yapmis arkidisim:) tabi siparis aliriz yapariz ama en onemlisi sizin begenmenizdi;)

    YanıtlaSil
  2. Beğendik beğendik hem de çoook beğendik;))

    YanıtlaSil