9 Mayıs 2014 Cuma

6.Ay

Biricik kızım birinci yılının yarısında artık. 6 ay nasıl geçti hiç anlamadım. Sanki daha dün hamile kaldığımı öğrenmiş gibiyim. Zaman ne kadar hızlı sanki su gibi ellerimden akıp gidiyor. Bu nedenle Adacığımin her anını doya doya yaşamaya çalışıyorum ama hic bir ana doyamıyorum.
6 aylık miniğim artık herkese ve herşeye daha bir anlamli sorgulayan gozlerle bakıyor.Ayak parmakları yemegi sevdiği en lezzetli tatlı. Kendiside pek bir rahat eğilip parmaklarinı yakalayabiliyor artık. Hele birde tombiş göbeği olmasa neler yapacakta. Dönmesine bile izin vermiyor daha;) Yemekleride bir bir tatmaya başladı. Armudun, elmanın, kabağın, havucun, marulun tadıni biliyor yemeği pek bir seviyor bizim tontik. Biz yerkende buyulenmis gibi bakiyor. Agzini bizimki gibi hareket ettirmeye calisip, ciğneme egzersizleri yapiyor. En guzelide Ben isten gelince bir an once bana gelmek - tok olsa bile sut emmek icin cırpiniyor.
canim kizim benim sana hergecen gun bironceki gunden daha fazla bağlaniyoruz minik melegim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder