7 Eylül 2016 Çarşamba

Bir İhtilal Daha Var..

Kurulduğundan beri hayli karışık olan ülkemiz son zamanlarda daha bir zor zaman geçirmekte. Bizim de Adacıkla bu  ihtilal konusuyla ilgili komik bir anımız oldu.
 
Günlerin ne getireceği pek belli değil ama hikayeyi biraz daha geriye sarıp yıllar içinde neler olmuş anlamak için bir arkadaşımızın önerisiyle Örsan Öymen'in “Bir İhtilal Daha Var” adlı kitabını okumaya başladım. Daha bitiremedim ama şimdiden herkese tavsiye ediyorum çünkü eğlenceli bir şekilde bilgi edinme şansına sahip oluyorsunuz. Hem eğlenceli olup hem de bilgi bombardımanına tutmak her kitaba nasip olmaz.
 
Kitaba başladığımda tatildeydik ve minik kuşum Adacığım hava değişikliği nedeniyle kabız olmuştu. Bizde aldık lazımlığını çıktık balkona bir yandan o yapmaya çalışıyor,  ben de kitap okuyorum. Suzan halası da yanımıza geldi ve bana hangi kitabı okuduğumu sordu. Ben de kitabın adını söyledim “Bir İhtilal Daha Var” dedim. Adacık da tam o sırada tuvaletini yapabildi, eğdi kafasını baktı lazımlığın içine ve “Bir İhtilal Daha Yaptım” dedi.
 
Eee kendince haklıydı zor geçen günlerden sonra o da bir ihtilal yapmıştı ;)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder