12 Şubat 2014 Çarşamba

Kolik Alerji-2

Diyetimin 12. Günündeyim. Süt ürünleri, yumurta,fındık-fıstık, tahin, çikolata yemiyorum. Doğrusunu söylemek gerekirse başladığımda bu kadar etki edeceğini düşünmemiştim. Evet tamamiyle geçmedi ama Duduşumuz artık geceleri daha az gaz sancısıyla boğuşuyor. Bu halini görünce kızımızın ne kadar canı yanmış, biz ne kadar uğraşmışız demekten kendimi alamıyorum. Bazı geceler(misal bu gece) neden bilmiyorum yine sancıları  tutuyor.  Ayrıca geçtiğimiz cuma-cts-pzt günü kakasında kanda çıktı. Acaba diyete başka şeylerimide mi eklemem gerekiyor? Başka şeylerinde kısmak istemiyorum artık, sütüm kesilecek diye korkuyorum!
Hafta sonu karın ultrasonu çektirmiştik. Hem bunun sonucu hemde diyetle ilgili dün doktorumuzla konuştum. Karın ultrasonunda sol böbrekte biraz büyüme çıkmış ama sorun olmadığını 1 yaşına doğru tekrar kontrol için ultrason çekileceğini söyledi.  Diyetin işe yaradığını ama tam geçmediğini kakasında kanda çıktığını söyledim . Iyice rahatlaması için 2-3 hafta daha diyet yapmamı söyledi. Diyete buğdayında ekleyeyim mi diye sordum hayır dedi. Bakalım 4.ay kontrolünde iyice ne yapacağız ne edeceğiz diye konuşacağız.
Kocaeli Ünv.de  çocuklar için alerji bölümü varmış. Belki sonuç alamazsak oraya gideriz. Ama bebişimi ordan oraya sürüklemek, canının acıtılmasını istemiyorum. Umarım  sancıları biterde hiçbirşeye gerek kalmaz. Canım kızım ya bugünden çok ağladın...;((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder